Vona szerint belefér a demokráciába kiirtani a melegeket

Kedves Vona Gábor! Mit válaszolna arra, ha valaki azt mondaná, hogy beteges, aberrált, gyenge értelmi képességű, a magyarok többségét ősellenségként kezelő, moszkvából pénzelt, totalitarista terveket szövögető jobbikos vezérkart kéne kiirtani inkább, és magyar történelem szégyenfoltjaként tanítani az iskolában? Ugyanaz lenne a válasza, mint a lenti kérdésre?

Bár a párt Budaházy Györggyel és Toroczkai Lászlóval is szövetséget kötött, vajon minden megnyilvánulásukkal egyet is ért? Gondolok itt arra, hogy például ön az egyik interjúban csak a melegfelvonulás kivitelezése ellen emelt szót, míg Toroczkai a melegek kiirtására tett javaslatot...

Egy demokráciának az a lényege, hogy bizonyos kérdésekről különféle álláspontokat lehet megfogalmazni - sőt, egy-egy álláspontot különböző vérmérséklet illetve árnyalat fényében is be lehet mutatni. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom vagy Budaházy György bizonyos kérdésekben sokkal radikálisabb álláspontot fogalmaz meg, mint a Jobbik, de ehhez mindenkinek megvan a joga.

Vona Gábor http://barikad.hu/node/39818

A bejegyzés trackback címe:

http://magyarinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr811498415

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország a magyaroké 2009.11.04. 15:37:56

Másnak úgyse kell. És ha kéne, itt vannak derék magyar harcosaink, vasárnapi honvédek, gárdistak, férfiak, akik vállvetve harcolnak, ha kell a gyepükön, ha kell a Donnál, hogy megvédjék ezeréves határainkat. És különben is, körülölelnek minket a magas ...

Trackback: A Kuruc Demokrata találkozása Rákosi Mátyással 2009.11.05. 11:33:29

Régóta érlelődik bennem az a gondolat, hogy a mai magyar szélsőjobb igazi mintája nem a nyilasok, hanem a Magyar Dolgozók Pártja (lánynevén a Magyar Kommunista Párt), és elsődlegesen a nagy trojka: Rákosi Mátyás, Gerő Ernő és Farkas Mihály. A legjobb m...

Kommentek:

Bozdurgán 2009.11.04. 15:19:05

Ismerős nekem valahonnan ez a nem határolódunk el semmitől:)Lehet hogy Zsidesz , de a módszereik faszák:)Hülye lenne fél évvel a választások előtt elveszíteni a Kuruc.info nemzeti mártírjának támogatóit. Ez a szélsőjobb nagyon sértődékeny, egy rossz szó és máris barátból ellenséggé válik .Az emberek hitből szavaznak, és ahogy kövérlaci megszólalásainak is volt stratégiai értelme úgy gyuriék is hoznak vagy 20000 szavazatot.Ennyi, ettől Vona még nem lesz fasiszta.

lunanyuszi · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.11.04. 15:21:36

"Hoztam is ajándékot, meg nem is"-mondta Vona Gábor. Persze elfelejti, hogy erre a kérdésre nem lehet így válaszolni, nade ezen azért nem lepődtünk meg olyan nagyon.

Nils. H 2009.11.04. 17:58:43

@Bozdurgán: Ja, ebben az országban senki nem fasiszta. Senki nem rasszista. A többi fel sem merül(ne....)

Csak hát azok a frány (politikai) körülmények megkövetelik tőlük. Szegénykék. :(

Éhesló 2009.11.04. 19:09:23

Ismét egy a levegőbe durrantott vád, forrásmegjelölés nélkül, szimplán Vona lejáratására...
Ennyi erővel bármit lehet állítani, bárkiről.
A poszt is ennyit ér.

nemzetiszocialista 2009.11.04. 20:32:00

@Éhesló: Hetek óta nem voltam gépközelben,de a legjobbkor klikkeltem ide...Ez a Vona ügy egy jó kis csont amin rágódni lehet. Le lehet szarozni a Vonát,de tudomásul kell venni,hogy egyre nagyobb erőt képvisel ! Ha tetszik,ha nem! Ez van. A demokrácia értelmezése pedig a mai magyar közéletben kétélű dolog. Miért nem szalonképes a Vona ,ha demokrácia van? Az Ő megitélése esetén a balliberális oldalról szó nincs demokratikus hozzáállásról...Akkor Tőle sem kell várni azt,hogy a demokrácia bajnoka legyen! Ha a liberálisokat ,melegeket,zsidókat szidjuk,akkor az persze nem demokratikus,sőt egyenesen fasiszta megnyilvánulás. Ha ez fordítva van,akkor az maga a menyország!!!! Kedves libsik ,baj van az agyatokban és a demokrácia fogalmának értelmezésében! Én nem vagyok a demokrácia híve,amit itt már mindenki tud, aki ezt a lapot olvasgatja,sőt erősen antiszemita és rasszista is vagyok,de,ha már mindenképpen a demokráciáról beszélünk,ami egy rózsaszín és meg nem valósítható álom ,akkor hagyjuk meg a Vonának a lehetőséget,hogy azt mondjon ami a szivén van. A libsik is azt teszik ami nekik tetszik,ha akarjuk,ha nem.Így egyenlő a dolog.
Egyébként csatlakozom a véleményedhez!

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.11.04. 21:20:38

@Éhesló: Kedves Éhesló! Én nem akarok senkit "lejáratni", csak idéztem Vonától, és feltettem neki egy kérdést. Ha ez őt lejáratja, akkor az sokat elmond.
Szerintem ez nem a posztot minősíti. Úgy tűnik, hogy a jobbikosoknak fáj szembesülni azzal, hogy milyen ember Vona Gábor, és mit képvisel.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.05. 00:16:32

Kíváncsi vagyok mikor tanultok meg valós problémákkal foglalkozni...

Drang 2009.11.05. 01:06:07

Vagyis Vona szerint egy demokráciában számos álláspontot meg lehet fogalmazni, szerintetek meg nem.

Éhesló 2009.11.05. 08:55:21

@TaTa86.: A (hozzászólásodban és nem a postban) megjelölt forrásban azt lehet elolvasni, amit a postban is idéznek vonától. ebben az interjúban semmi olyasmi sincs, mint amit a post címében - hazugságként - állítanak.
A kiírtásról itt, a hivatkozáson és az interjúban sincs szó.

Éhesló 2009.11.05. 08:57:29

@Rosenfeld Koppány: A post cyme egy nettó hazugság, mert Vona nem állított ilyesmit.
A postodban nem adtál meg sem erre, sem másra forrást az állításaid, érvelésed alátámasztására.
Ezért ez egy hazug, és hiteltelen post.
A kommented alapján továbbra sem tudsz ilyen forrást bemutatni, ezért hajlok arra a véleményre, hogy te is hazug és hiteltelen vagy.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.05. 11:42:48

@Éhesló: Ezt el kell nézni nekik. Huba diszgráfiás, Koppány pedig szövegértésből bukott meg.
De legalább őszintén elismerik, hogy az egész blog a kettős mércéről szól. :)

"A kiírtásról itt, a hivatkozáson és az interjúban sincs szó. "
Mondjuk azért van. Igaz Vona kijelentése nem azt jelenti, hogy demokráciába belefér egymás kiirtása (RÖVID "I"), hanem az, hogy a kiirtásra tett javaslat fér bele. Igazából az sem, de ez a bíróság dolga, mivel ezért még pont nem ítélték el B&T-t, így mondhatjuk azt, hogy Vonának igaza van.

A legjobb az egészben, hogy a poszt írója által feltett kérdésre is de facto igen a válasz. Nem egy blogger, "értelmiségi", de akár politikus akarta már kiirtani/összeverni Vonáékat manapság. Mivel ezek egyike ellen sem indult eljárás, mondhatjuk azt, hogy ez belefér a demokráciába.

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.11.05. 13:06:28

@Éhesló: Látom, jól felkészítettek téged a Jobbik netkommandó akadémiáján. De ettől még egy kisebbségi vélemény vagy azzal, hogy elfogadhatónak tartod egy demokráciában azt, ha ki akarja valaki írtani a melegeket. Nyilván azt mondták neked, hogy kommenteld be, hogy hazug vagyok, az a legegyszerűbb módja, hogy elkerüld a vitát. Ugyanezt csinálja a Jobbik is a politikában. Amivel nem tud versenyre kelni, vagy vitába szállni, azt inkább ősellenségnek állítja be.

Tessék a Vona interjú linkje. A forrás, amit kértél. A bejegyzésemben is szerepel.

barikad.hu/node/39818

Akárhogyan relativizálod Vona Gábort, akkor is csak egy suttyó marad.

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.11.05. 13:08:21

Amúgy hányan dolgoztok a Jobbik netkommandójában? Mert látom, hogy népes a tábor, és a múltkor az index írt az oktatóanyagotokról is, ami egész sok netes témára kiterjed.

Nils. H 2009.11.05. 15:44:51

Vona akkora DEMOKRATA, hogy még olyanokkal is szövetséget köt, akikkel nem ért egyet pl. egy felvonulás megtámadásában.

Most tényleg emberek, aki ilyesfajta érvelésekkel fárasztja magát, annak minket azért még nem muszáj!

Éhesló 2009.11.05. 20:03:26

@Rosenfeld Koppány: Vona az alábbiakat mondta a riporter provokációjára:

"Egy demokráciának az a lényege, hogy bizonyos kérdésekről különféle álláspontokat lehet megfogalmazni - sőt, egy-egy álláspontot különböző vérmérséklet illetve árnyalat fényében is be lehet mutatni. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom vagy Budaházy György bizonyos kérdésekben sokkal radikálisabb álláspontot fogalmaz meg, mint a Jobbik, de ehhez mindenkinek megvan a joga.

Hozzáteszem, a melegfelvonulással kapcsolatban az alapvető véleményünk nem különbözik: vagyis ennek, így Magyarországon nincs helye. Ez egy aberrált, beteges, neoliberális provokáció, amelyet a társadalom iránt felelősséget viselő homoszexuálisok is elutasítanak. Az, ha valaki homoszexuális, az ő magánügye."

Nos te a kérdésre adott válaszának második felét "véletlenül" lehagytad hazug és rágalmazó postodból.
Nem mellesleg az első bekezdésben sem szól semmiféle kiírtásról, hanem nem vonja kétségbe mások jogát saját - isten bocsássa meg: radikálisabb - álláspontjának kifejtésére.
A kiírtással kapcsolatban sem a riporter sem te nem tudtál forrást adni egészen mostanáig, azon kívül, hogy egy ilyen hányásszagú váddal lekínálja a HVIM vezetőjét, és Vonát egy mondatban.
De a hazug rágalmazásnak ennyi is bőven elég tőletek, főnökeid megdicsérnek érte, ha eddig nem tették.

Éhesló 2009.11.05. 20:10:49

@TaTa86.: Kiírtásról a riporter szól, nem Vona. A riporter kérdésében ezt adta a HVIM vezetője szájába, forrás hiányában nem tudjuk, hogy megalapozottan-e, vagy csak hazudva, mint a post írója....
Ezt Vona elengedi a füle mellett és nem határolódik el észtvesztve, hanem azt mondja: joga van azt mondania bárkinek, amit gondol.
Az pedig sem nem büntetendő, sem nem káros, ha azt gondolja (és el is éri), hogy Magyarországon ennek (az undorító ballib provokációként vonulgatásnak) ne legyen helye, mert az magánügy.
Az ember szexuális irányultsága nem utcán hirdetni való. Akkor sem, ha egészséges és utódok nemzésére, felnevelésére képes és akkor sem, ha nem.

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.11.05. 21:57:55

@Éhesló: Te hazudozol éppen és rágalmazol engem, ugyanis csak súlyosbítotja Vona megítélését egy normális ember szemében a válaszának második része. Tehát köszi, hogy bemásoltad, de ne fáradj szerintem, Vona így is egy őssuttyó marad.

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.11.05. 22:00:19

@Éhesló: Ergó belefér a demokráciába kiírtani a melegeket Vona szerint. Úgy látszik nem érted. Nekem pontosan ezzel van a problémám. Vona - többek között - emaitt írtó nagy suttyó.

Drang 2009.11.06. 00:16:58

@Rosenfeld Koppány: „belefér a demokráciába kiírtani a melegeket Vona szerint”
Vona Gábor ezzel szemben –a megjelölt cikk szerint is – ezt nyilatkozta:
„…a melegfelvonulással kapcsolatban az alapvető véleményünk nem különbözik: vagyis ennek, így Magyarországon nincs helye. Ez egy aberrált, beteges, neoliberális provokáció, amelyet a társadalom iránt felelősséget viselő homoszexuálisok is elutasítanak. Az, ha valaki homoszexuális, az ő magánügye.”
Ha szerinted ez azt jelenti, hogy Vona szerint ki kell (vagy lehet) irtani (és nem írtani) a melegeket, akkor vagy komoly szövegértési gondjaid vannak, vagy hazudsz.

mamapapaya 2009.11.06. 17:07:35

@Rosenfeld Koppány: "Ergó belefér a demokráciába kiírtani a melegeket Vona szerint."

"Egy demokráciának az a lényege, hogy bizonyos kérdésekről különféle álláspontokat lehet megfogalmazni - sőt, egy-egy álláspontot különböző vérmérséklet illetve árnyalat fényében is be lehet mutatni."

Ha rájössz a különbségre akkor szólj!

Egy kis segítség, mert tudom, hogy nem fog menni : Vona szerint a demokráciába belefér, hogy valaki kimondja a véleményét, akkor is ha azzal más nem ért egyet. Ezenfelül : "egy-egy álláspontot különböző vérmérséklet illetve árnyalat fényében is be lehet mutatni."

Pelso.. 2009.11.06. 20:56:40

@mamapapaya: Itt nem arról van szó, hogy "nem ért egyet". Hanem arról, ha az a "vélemény" a társadalom többségénél kibassza a biztosítékot.
Bizonyos határig lehet több nézőpont alapján megközelíteni egy-egy témát, ezt a határt a törvények jelölik ki. A "vérmérséklet" itt gyenge mellébeszéd.

clownfish 2009.11.06. 22:37:12

a felháborodással igen, de az alpárisággal nem értek egyet, jelzem: a kiirtani szót elírtátok a címben és a cikkben is.

Jobb híján MDF-es 2009.11.09. 12:47:12

Nálam népszerűbb lenne a jobbik, ha csak a buzi témán pörögne.
A palesztinbarátsága nagyon nem nyerő, azt még a brit testvérpártja sem szereti.