A hazugság ma elhallgattatott
Ma több ezer diák azért ment a rádió elé, hogy beolvassák a követeléseiket, hogy folytassák azt a hagyományt, amely a mindenkori közszolgálati médiát arra használja, amire való: arra, hogy közvetítse az országban történő fontos történéseket. A rádió ma nem ezt tette, átverte azokat a diákokat, azokat az embereket, akiket szolgálnia kéne, és ezzel a közszolgálati rádió megszűnt létezni. Megszűnt a közt szolgálni.
Pedig semmibe nem került volna beolvasni a követeléseket, hiszen lényegében meg is tették, csak hiába volt előttük a hajszálpontos szöveg, nem azt olvasták be. Direkt nem olvasták be, csak azért, mert megtehetik. Mert megszokták, hogy visszaélhetnek a hatalmukkal, és nem lesz következmény, mert azt hiszik, hogy a hatalmukkal mindent megtehetnek.
Hiába tehették volna meg nulla befektetett energiával, hiába nem került volna ez nekik ez semmibe, ők megmutatták, mennyit ér a szavuk, mennyit ér a közmédia hitelessége. Semmit. Körülbelül ugyanannyit, mint a kormány szava, amely azt hazudja, hogy eltörlik a keretszámokat, majd ma elfogadott egy olyan törvénymódosítást, amely csupán annyit mond, hogy a miniszter dönti el, melyik intézménybe, melyik szakra hány ponttal lehet bejutni. Persze ezek nem keretszámok, hanem lófütty.
De amit se a kormány, se a rádió nem vesz figyelembe az az, hogy ezzel az így is mérges, az utcán lévő tömeget haragították még jobban magukra. Egy olyan tömeget, amelynek elege van abból, hogy a hatalom azt hiszi, bármit megtehet. Elege van abból, hogy a kormány cinikus és semmibe veszi az embereket.
Ami holnaptól következik, az nem lesz gyengébb, mint ami idáig történt, ez a tömeg ezek a fiatalok már nem tűrik sokáig, hogy az arcukba hazudjanak. Orbán azt nem méri, vagy éri fel, hogy vannak emberek, akik szabad akaratukból gondolnak valamit, és ezek az emberek nem fognak feltétlenül egyetérteni vele. A hazugság és a csalás mindig elnyeri méltó büntetését, Orbán ezt megkérdezhetné, mondjuk Gyurcsány Ferenctől.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A „félázsiai” ultimátum: a fiatalság Gandhi-stratégiája 2012.12.17. 23:36:58
Trackback: Mindig is voltak "olyanok", Kövér Úr! 2012.12.18. 01:32:48
Trackback: A hallgatók videóval válaszolnak Orbán Viktor szánalmasan gyenge próbálkozására 2012.12.18. 01:34:38
Trackback: A hallgatók sztrájkba hívnak mindenkit december 19-ére, szerdára! 2012.12.18. 01:42:07
Trackback: Mandiner blogajánló 2012.12.18. 12:03:02
Trackback: Felsőoktatási csodafegyver kis tervezési hibával 2012.12.18. 15:54:01
Trackback: A diákok üzenete nekünk: ébresztő! 2012.12.18. 17:15:44
Trackback: Sztrájkfelhívás és fontos infók a szerdai tiltakozásokról - ADD TOVÁBB! 2012.12.18. 22:03:42
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.
Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik 2012.12.18. 11:18:14
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 11:21:00
Attól, hogy szerinted baromság a tények még makacs dolgok maradnak...
kúrórudi 2012.12.18. 11:22:08
látom te is önkéntes vagy fizetett agyhalott vagy:
"Tehát a cigányok önként szegregálják magukat :)
Nagyszerű, de akkor ezután kuss a kirekesztésről meg a többi libsi blabláról."
segítek rávilágítani arra a különbségre h bizony az életben egy csomó olyan dolog van amit én megtehetek magammal de ettől még más nem.
ha én megdugom a saját csajomat az tök jó... ha te dugod meg akkor levágom a faszodat...
érthető a különbség?
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 11:23:45
A diákoknak közvetlenül a fél hatos hírek előtt vagy után kellene félórás ripotot követelniük.
Ugyanezt a köztévében is, félórás interjút főműsoridőben, beharangozókkal, mint ahogy Orbánnal szokták csinálni, vagy Schmitt Pállal csinálták.
Ja, és nem kérni kellene, hanem KÖVETELNI :)
Vahakomb 2012.12.18. 11:24:08
Kedves bűzös Bullshit, már megírtam, hogy nem figyeltem oda a kérdésre. És egyébként, 2008-ban meg nem mentem ki szavazni.
kúrórudi 2012.12.18. 11:24:12
nem igaz...
"Annyival azért kiegészíteném, hogy 2006-ban is csak egy petíciót akartak kezdésnek átadni. Erre elhajtották őket. A botrány utána kezdődött."
1. már előtte gyújtogattak.
2. szerintem a diákok felsőoktatással kapcsolatos pontjai között és a között h ingyenes legyen a sör a fradimeccseken (mert ez volt az egyik pontjuk 2006ban!!) szerintem van különbség... szerinted nincs?
reszeg tengeresz 2012.12.18. 11:25:54
Vahakomb 2012.12.18. 11:27:29
Kedves sokat kúró rudi! Köszönöm érdeklődő figyelmed!
Csak annyit válaszolhatok, hogy bár mások is csak ekkora hibát vétenének, mint én azzal, hogy nem figyeltem oda egy szaftos kérdésre.
Hasonló aggodalommal mentális egészségedért további szép napot kívánok neked is!
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 11:28:19
Ja, és azt is követelniük kellene, hogy CSAK AZ a vágott anyag mehet le róluk, amit előtte meghallgattak és írásban jóváhagytak.
A riport ismétlése szintén főműsoridőben a Duna tévéken és az M2 csatornán, és az elérhetőség a köztévés videotárban természetesen alap.
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 11:28:57
Látom neked is nehezedre esik utánaolvasni a dolgoknak, de idemásolom még egyszer, hátha nem volt világos:
"2006. szeptember 18-án, hétfőn több ezer tüntető csatlakozott az előző este kezdődött (és később még hónapokig tartó) Kossuth téri tiltakozáshoz, követelték Gyurcsány Ferenc azonnali távozását. A Magyar Televízió (MTV) az esti órákban a több tízezres tömeget 900 főben határozta meg. Ez a jelenlévőkben nagy felháborodást keltett, aminek következtében a Kossuth téri tömegből több ezren az MTV Szabadság téri főbejáratához vonultak.
A Kossuth tériek megszavazták egy petíció elkészítését, amit a MTV-ben akartak beolvastatni. A feladattal Takács Andrást és Toroczkai Lászlót bízták meg. A 21 óra 45 perc körül a petícióval a Szabadság térre érkezett a tüntetők egy csoportja, de a székházat őrző biztonsági cég emberei nem engedték be őket a székházba. Ezután Toroczkai visszament a Kossuth térre, és fölszólította a tömeget, hogy menjenek át velük a Szabadság térre. A Magyar Televízió elnöke, Rudi Zoltán továbbra sem volt hajlandó tárgyalni velük..."
wikipedia
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 11:33:21
Hiba volt elhajtani őket 2006-ban a rádiótól.
Mennyi embert állíthattak volna a szent fideszes eszmék mellé, ha egy kellemetlen tónusú, erőszakos, borízű hang a pársoros petícióba többször is belezavarodva felolvassa az ingyensörös követelést, meg az ehhez hasonlókat.
Hát még ha utána a papírt is beszkennelték és kitették volna a rádió honlapjára, hogy mindenki lássa, ez egy komoly, kézzel írott petíció volt.
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 11:40:42
@kúrórudi:
Csak a rend kedvéért, mert ugyan Toroczkai és bandája nekem sem a szívem csücske, de láthatóan a hülyeség ragályos, a hazudozás meg alaptétel egyeseknél:
Íme a petíció képe (elnézést, hirtelen más oldalon nem találtam meg, de az index is ezt a szöveget idézte anno):
www.harcter.hu/images/peticio_mtv_20060918.jpg
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 11:43:22
"...Hát még ha utána a papírt is beszkennelték és kitették volna a rádió honlapjára, hogy mindenki lássa, ez egy komoly, kézzel írott petíció volt. "
Hát tudod nem minden spontán tüntetés alakul úgy, hogy azért a háttérben már készen állnak a nyomdák, meg a sajtósok a spontán ötletek formába öntésére. Ez csak bizonyos spontán megmozdulásoknál sikerül "véletlenül" ilyen profira.
De ismét leírom, hogy ez most nem arról szól, ki mennyire szereti Toroczkait, hanem arról, hogy a kettős mérce pofátlanság.
Valamint pont ezért nem elegáns a fityesz mostani műsora sem, mert pont úgy viselkedik (sőt, néha rosszabbul), mint amiből sokaknak elege lett.
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 11:46:16
Pontosan erre a képre gondoltam én is.
Képzeld mellé a borízű, rekedtes hangot, meg a bekezdésenként három bakit, és érteni fogod, mire gondolok :)
Bullshit generátor 2012.12.18. 11:47:13
VacakBlogHu 2012.12.18. 11:51:26
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 11:53:18
Csakhogy a népképviseleti demokrácia nem úgy működik, hogy csak az egyetemistáknak, meg értelmiségieknek vannak jogai. Ha nekik követelünk valamit, meg a vele lévő tízezres tömegnek, akkor bizony a másik tízezres tömegnek is jár ugyanez.
Az ingyen sör baromságot meg már illene elfelejteni, mert attól, hogy néhány marha terjeszti, hogy ez volt a petícióban, még nem lesz iagz...
kúrórudi 2012.12.18. 12:00:46
komoly petíció... komoly emberektől akik szegények elkeseredettségükben verték szét a tévészékházat...
téridő 2012.12.18. 12:03:26
Elfogadhatatlan mindenféle szerződés. El kell söpörni ezt a pióca-sereget. (nem lepődnék meg, ha egyszer egy tek-es több golyót engedne ovi rosszakaratú agyába - véletlenül, még a tek-esek között is megeshet egy ember)
Kisöpörni ezt a neo-mszmp-s söpredéket, trágyadombra velük!!!
windex 2012.12.18. 12:03:27
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 12:04:11
Le van szarva mennyire volt komoly szerinted. Látom nem fogod fel a demokrácia jelentését. Bizony nem csak az egyik 10 000-es tömegnek vannak jogai, hanem a másiknak is.
Attól, hogy utána kitört a balhé még igaz, hogy elhajtották őket a székháztól előtte (kétszer is) és senki nem vette át a petíciójukat. Akkor még állítólag ez rendben volt, hiszen nem kell petíciókat átvennie egy közszolgálati adónak. Mostanra az ellenkezőjét mondják sokan. Magyarázhatod napestig a dolgaidat, attól még tény marad, amit leírtam.
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:04:25
reszeg tengeresz 2012.12.18. 12:05:44
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:07:02
Vahakomb 2012.12.18. 12:11:52
Tudod, öregem, a bullshit eredetileg a szarvasmarha-félék bűzös végtermékére vonatkozott. És mivel olyan szépen szóltál hozzám elsőből, gondoltam, nekem sem illene elmaradnom. Tudod, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten!
R.T. Flakfizer 2012.12.18. 12:16:18
főleg egy ostoba tótnak, nemigaz? na szevasz!
Rwindx 2012.12.18. 12:17:09
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 12:25:04
Én is pontosan azt mondtam, hogy Toroczkaiék követeléseit is be kellett volna olvasni, a papírt meg beszkennelni és közzétenni a honlapon.
A közmédiának nem lehet a feladata, hogy saját maguktól védje meg az embereket.
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:30:28
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 12:31:26
Nem.
Az emberek azért háborodtak fel - mármint azok, akik tájékozottak és gondolkodni szoktak - hogy ebben az országban százmilliárdnyi adófizetői pénzek tűnnek el évről évre, miközben Fideszék azt akarják elhitetni velük, hogy soha semmire nem jut az adóforintokból.
Magyarország teljes felsőoktatásának ÉVES költségvetése annyi, mint amennyit mondjuk Németországban egyetlen egyetemre költenek.
Magyarországon 2013-ban valami 170 milliárdot szánnak felsőoktatásra, miközben 100 milliárdok mennek el "kommunikációra" Századvégre, kamu kutatócégek fenntartására, amerikai alapítványokra, határon túli egyetemek fenntartására.
Miközben csak 2011-ben, egyetlen évben 300 milliárd közpénzt és uniós támogatást csorgattak át a Simicska-birodalomba.
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:32:09
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:34:27
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:35:15
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 12:37:15
Most mit picsogsz, sötétke? Fáj, hogy a saját nyelveden szóltam hozzád?
Kénytelen voltam, ha más nyelven nem értesz.
weisz manfréd huba · http://magyarinfo.blog.hu/ 2012.12.18. 12:42:47
Bullshit generátor 2012.12.18. 12:48:50
Vahakomb 2012.12.18. 13:01:42
Sajnos, ez majdnem mindenkivel így van! Egyénekkel, csoportokkal is. Nagyon kevés olyan ember volt a történelemben, aki miután hatalmat kapott, megmaradt volna ugyanannak az embernek, aki előtte volt.
Olvastam valaha egy fantasztikus novellát, ahol volt egy olyan bolygó, ahol a vezetőknek egy robbanó töltetes nyakörvük volt. S minden nap, bárki szavazhatott rájuk pozitívan vagy negatívan. Ha több lett a negatív, a nyakörv felrobbant, és... Nos, talán ilyesmi kellene a Föld nevű bolygóra is! :))))
Mária · http://maria.postr.hu 2012.12.18. 13:17:57
Ilyennek képzelem az értelmi szintedet, mint ez a pizzafutár, aki a köztévének nyilatkozott:
www.youtube.com/watch?v=AQ7V5iOb3LA
"A sok faszkalap itt tüntet, vágod, és én meg azér' nem bírom a retkes pizzát vinni a sok gyökérnek, mer' a sok bunkó itt tüntet." - nyilatkozta a Parlament előtt a köztévének a pizzafutár.
epresgulyas 2012.12.18. 13:20:35
sanyix 2012.12.18. 13:38:11
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.12.18. 13:44:32
Gyurcsány seggnyaló MSZP-s csürhe a maradék mindösszesen.
A többiek már hazamentek.
Misi56 2012.12.18. 13:45:21
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.12.18. 13:46:06
pedig azt jóval több ember óhajtotta.
És ti a diktatórikus ellenzéki tüntetést szétverető, tandíjat bevezetni kívánó MSZP-s tolvaj bandát sírjátok vissza.
Agybeteg fizetett droid banda.
Misi56 2012.12.18. 13:51:35
Misi56 2012.12.18. 13:56:22
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 14:00:40
Neked öregem nem való a demokrácia. Mégis milyen alapon teszel különbséget a diákság, meg a 2006-os tömeg között? Kinek képzeled magad? Talán van valami felettes szerv, ami egy demokráciában eldönti melyik ember ér többet, mint a másik? Addig amíg nem tört ki a balhé pont ugyanúgy egy nagy méretű tömeg volt, aki petíciót szeretett volna beolvastatni. Pontosan ugyanolyan a két eset.
sanyix 2012.12.18. 14:07:55
balage_81 reloaded 2012.12.18. 14:09:08
1. szó nem volt ilyen tervekről sem 2008-ban, sem a választási kampányban. ez színtiszta hazugság, a választók totális átverése. ezt próbálhatod szépíteni, de így van és ezt mindenki tudja
2. azzal, hogy diákhitelt vesz fel, egyben adósságot is. bizonyára tisztában vagy vele, hogy egy többmilliós adósságot nehéz kifizetni, főleg akkor, ha nem tudsz azonnal elhelyezkedni és pár éve még azt ígérték neked, hogy ingyen tanulhatsz
a többire nem reagálok, mert méltatlan vagy bármilyen érdemi vitához. szerintem kezdjétek kidolgozni a kudarc-kommunikációt 2014-re vagy esetleg próbáljatok meg egy újabb bajnai-lejárató kampányt
@Muad\\\'Dib: egyszerű ez, nem kell senkinek a követeléseit beolvasni sehol, mert onnantól kezdve a Cserebogarak Baráti Köre is oda fog menni és követeli hogy olvassák be a cserebogár-mentő nemzeti petícióját
annyi különbség van csak, hogy akkor egy agresszív tömeg a kormány leváltását követelte és nem valószínű, hogy a közmédia feladata az lett volna, hogy ehhez asszisztáljon. nem voltak fegyveres harcok, nem volt karhatalom, jó sok ember kiment az utcára és elvárta, hogy olvassák be, amit ő helyben kigondolt, de legfőképpen gyurcsány monnyon le.
ehhez képest most egy társadalmi csoport nem orbán viktor leváltását követeli, hanem egy társadalmi ügy nyilvános megvitatását. ez azért inkább illik a közügyekről alkotott képbe, mint az hogy "monnyon le" és "ne legyünk a nemzetközi tőke rabjai" - vagy mi volt az utolsó pont.
de ismétlem: ne olvassanak be semmit, úgyis lehozza másnap a fél világ
komplikato 2012.12.18. 14:09:42
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 14:14:18
Mindenki annak tarja őket, aminek akarja, ezzel semmi gond nincs.
De addig a pontig, amíg odamennek valahová beolvastatni egy petíciót (ráadásul ketten először, majd utána a tömeggel), és semmi balhé nem történik, pontosan ugyanannyit "ér" mindkét tömeg egy demokráciában. Se nem többet, se nem kevesebbet. Még ha némely értelmiségi kényes gyomra nem is veszi ezt be...
fq 2012.12.18. 14:27:13
Ami most van az más, és koszos proli bunkó náczy nyilasfasiszta aki másképp gondolja!! Értelmisségi balliberális fiatalok szeretnék leváltani a diktatórikus félcigány törpe orbánt és kaméleontekintetű barátját, és országrontó náczykkal kokettáló nyilasgyanús bálványimádó inkvizitor csürhéjét. A diákoktól még az erőszak is elfogadható lenne, hiszen a DEMOKRÁCIÁÉRT harcolnak, ahogy gyurcsán úr is tette bajnai úrral, korunk gazdasági zsenijével karöltve.
Hajrá liberális értelmisség!
Éhes_ló 2012.12.18. 14:31:25
Csak őket az inkalos egyenruhás bűnözők elkapták és nem engedték sehová.
No ekkor kiborult a bili.
Szemben a mostanival, amikor odamentek, átadták és beolvasták.
PErsze nem mind a 26 szervezetét, hanem amelyik előbb adta le.
Gondolom enniy elég lett volna 2006-ban is.
De nem sikerült.
Bár ezt hiába magyarázom a magadfajtáknak, akkor és most sem értik meg a különbséget, holottt senkit nem vertek össze és nem állítottak elő a "spontán" tüntetések és hídlezárások, forgalomakadályozások tettesei közül.
Megjegyzem helyesen nem tettek ilyet.
Csak hogy érezd a különbséget 2006 és 2012 között.
Nem érted, mi?
Éhes_ló 2012.12.18. 14:34:12
Nem emlékszel?
Dehogynem.
VacakBlogHu 2012.12.18. 14:34:17
napról napra 2012.12.18. 15:01:21
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:06:16
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 15:07:17
Mégis kit érdekel a különbség? Van valami demokratikus útmutató, ahol eldöntődik, egy tömeg követelése mikortól számít megfelelő színvonalúnak? Vagy megengeded egy tízezres tömegnek , hogy beolvassa a követeléseit, vagy nem. Olyan opció nincs, hogy csak a háttércsapatokkal megtámogatott bandáét olvasod fel, amiről majd a biztonsági őr eldönti, elég komoly e.
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:07:54
Werkolandinheaven 2012.12.18. 15:09:05
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:09:32
balage_81 reloaded 2012.12.18. 15:11:01
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:12:51
balage_81 reloaded 2012.12.18. 15:12:52
fidesz = házmesterek pártja 2012.12.18. 15:14:53
Az első négy évében is ugyanez ment.
fidesz = házmesterek pártja 2012.12.18. 15:15:24
fidesz = házmesterek pártja 2012.12.18. 15:16:37
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:17:25
Igazad van, de ferenc testvér elverette a budapesti utcákat, gumilövedékkel szemeket lövetett ki...jó, közben táncizott és mosolygott. Ez a mostani félcigány meg miket mond! Erőszak meg terror...de felolvasták az óvodások hat pontját:
1.) Ingyen kifli!
2.) Még ingyenebb kifli!
3-6.) Annál is ingyenebb mint amilyen az első két kifli volt.
Ha ez lenne a mérce, akkor orbánc jó fej, szerencsére nem csak ez a mérce.
balage_81 reloaded 2012.12.18. 15:18:19
comment.blog.hu/2012/12/13/a_koztevenek_annyira_nem_fontos_a_diaktuntetes
fidesz = házmesterek pártja 2012.12.18. 15:24:33
Örüljetek, hogy nem éles lőszerrel lőttek közétek, ahogy megérdemeltétek volna!
napról napra 2012.12.18. 15:26:53
Engem érdekel a különbség. Azért ez ugye nem baj? Akit meg nem érdekel, ne foglalkozzon vele.
Egyébként szerintem is meg kellett volna engedni, hogy felolvassák, senkinek nem ártottak volna vele.
A kérdésre meg térjünk vissza, amikor egyszer, a jövőben, a Parlament előtt tüntető tömeg a 2006-oshoz hasonló követeléseket fogalmaz meg az Orbán kormánnyal szemben. Vajon felolvassák-e majd a közszolgálati TV-ben, rádióban? :-)
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:28:56
@fidesz = népirtó csőcselék: Igazad van, én most is éles lőszerrel lövetnék! Ez a mocskos bagázs a karácsonyi csúcs idején ellehetetleníti azok életét, akiknek a pénzén tanulnia kéne tüntizés helyett. Falhoz velük! Az egyéb lényegi mondanivalódhoz meg annyit, hogy olvassad el a személyidből a családnevedet, na, az a tetves csürhe legjobb szinonímája. Ha pedig náci lennék, akkor te már szívnál a többi hülyével az utcán és lenne 50 múlva sok bronz tankönyv a Duna partján, ahová a meg sem született hülye utódaid járnának könnyezni. ;)
Muad\\\'Dib 2012.12.18. 15:49:14
Nyilván nem fogják. Az pedig, hogy téged érdekel a különbség remek dolog, erről szól a demokrácia. De az, hogy ez alapján adunk valakinek szót, vagy nem egy másik lépcső, ez ellen szóltam volt.
Aztán pedig lehet arról beszélgetni, hogy akkor most fel kell olvasni, vagy nem. Aztán vagy mindenkijét, vagy senkijét.
Bullshit generátor 2012.12.18. 15:53:04
balage_81 reloaded 2012.12.18. 15:59:42
az egyébként továbbra is teljesen mindegy, hogy beolvasnak-e egy követelést vagy nem, mivel nem a köztévé és a közrádió az egyetlenek amik híreket szolgáltatnak. a diáktüntetésekről sem ezekből értesült az ország
Bullshit generátor 2012.12.18. 16:20:10
komplikato 2012.12.18. 16:29:04
balage_81 reloaded 2012.12.18. 16:34:34
Bullshit generátor 2012.12.18. 16:40:28
@komplikato: Nem is szólhattak másról, hiszen a tüntetés csak a Kossuth téren zajlott. A szabadság téren másik brigád mást csinált. Mindenesetre magával rántotta az egész eseményt.
Adalberto Gellenzeeri 2012.12.18. 17:03:59
balage_81 reloaded 2012.12.18. 17:08:34
Sneé Péter 2012.12.18. 17:08:56
fidesz = házmesterek pártja 2012.12.18. 17:28:45
nu pagagyí 2012.12.18. 17:49:39
Bloodscalp 2012.12.18. 18:26:54
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.18. 19:12:29
Az a helyzet, hogy a kormány ezt nem úgy fogja föl, ahogyan te, Huba. Hanem úgy, hogy pontosan tudja, hogy Gyurcsány szabadon garázdálkodott, amíg megtehette, utána semmi baja nem lett, pedig egy demokráciában, ahol törvényesség van, lett volna. Ugyanígy azt várják, hogy ha nem jönnének be esetleg a manővereik és más kerül a helyükbe, mondjuk az ugyanolyan tőről fakadó bajnai, akkor nekik sem sem lesz semmi bajuk, akármit is csinálnak. Addig meg hadd érezzék jól magukat, megvették rá a jegyet, nem?
Szóval mosolyognának a te méltó büntetéseden. Ugyan! Pihennek négy évet, amíg a bajnaitól hányó nép visszaszavazza majd őket. Mert amit az csinál az már sok.
A diákok = remény. Egyedül ők. És akik – nem pártok/effélék – melléjük állnak.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.18. 19:36:56
2006, főleg eleje, nagy dolog volt és a diákok is nagyok. Semmi ellentét a kettő között. Ilyet sugallni, azt hogy van, árulás. A magyar ügy, a demokrácia ügyének elárulása, részerdekből. Mindkettő ugyanarról szól: rólunk.
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.12.18. 20:21:59
Tedd már meg kérlek, hogy egzakt módon meghatározod a "LIBSI" fogalmat.
A Te és a hozzád hasonlatosan gondolkodók ezt olyan kéjjel használjátok, hogy az ember kedvet kap hozzá maga is.
Ne kapkodd el, nehogy ködösre sikerüljön.
Várom Mr.részeg tengerész...
reszeg tengeresz 2012.12.18. 20:59:07
A libsi szamomra egyenlo a magyar liberalisokkal. Ezeknek az embereknek, semmi koze az igazi liberalista eszmekhez, csak emoge bujva omlesztik a szajukbol a szart. Tipikus szdsz szavazo varosi haszontalan fergekrol van itt szo elsosorban, akik amiota nem ballib kormany van, csak hoborogni tudnak mindenert. A libsi mindent utal ami magyar, ami konzervativ, amire egy magyar ember buszke lehet. A libsinek leteleme, hogy a magyart szenvedni lassa es a magyar ember a kitalalt bunokert mindig jarjon lesutott szemmel. Na, roviden ezek a libsik! Megfelel a valasz?
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.12.18. 21:50:21
A liberális emberek az én felfogásom szerint a szabadságot mint értéket a legfontosabbnak tartják.
Amiről Te írsz, ahogy definiálsz : a "magyar liberális" mindent utal ami magyar, ami konzervativ, amire egy magyar ember buszke lehet. A libsinek leteleme, hogy a magyart szenvedni lassa..."
ez olyan szinten sztereotíp és oltott, szinte süt belőle a gyűlölet.
A lényeg viszont pont az, hogy miként írod már nincs köze a VALÓDI liberalizmushoz. Ezzel részben egyet is értek. Elítéled a köpönyegforgatókat, azokat, akik kiforgatnak és kiüresítenek egy eszmét.
A fidesz valaha liberális eszméket vallott ma már őskeresztény és konzervatív nézeteket preferál. Közben csalókat véd, valódi konzervatív értékeket tesz nevetségessé és üresít ki egyértelmű társadalmi normákat.
Ha Te ilyen szigorú mércével mérsz, legalább mérj azonos módon, mert az elfogult vagy vakhitü emberek a legkevésbé sem kiábrándítók, mint az elvtelenek.
cso zsi · http://www.ingyen-jatekok.com/ http://www.demonoid.me/ 2012.12.18. 21:58:17
Ha már az vagy, akkor nincsen gond. Ha nem, és azok tényleg lehúzzák a rolót, akkor a T. NEM EU állampolgárokat lehet, hogy úgy küldik haza, mint ahogy a nép nemkívánatos előfutáraival tették.
wowww 2012.12.18. 22:20:41
eszerint azzal, hogy a többi pontot magyar rádió nem volt hajlandó szöveghűen felolvasni, megtagadta a fidesz álláspontjának ismertetését, a zemberek akaratát. hát hogy lehet ez???
reszeg tengeresz 2012.12.18. 22:26:23
Es, hogy miert nem erdemesek ezek sem semmire? Futni hagyjak a gyurcsotanyt, meg az szdsz-t. A pofajuk volt csak nagy, es semmi megtorlas nem tortent. Ahogy A Tanuban mondjak: "...egy brancs maguk ne is tagadja!...".
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.12.18. 23:24:42
Jobbik szimpatizánsként hogyan vélekedsz arról a közkeletű és nem túl határozottan cáfolt megállapításról, hogy Vona és a Jobbik egyszerűen Orbán által kitalált szavazat szivattyú, "Politikai csendestárs", akik jönnek ha éppen nagyon hangosak kellenek, és a várt történés a fidesznek szalonképtelen és az imázsával összeegyeztethetetlen lenne ...?
A "polgárikörös" indulás, a necces összetételű 2006-os tüntetők és zúzók, zászlóégetők, zsidózók kapcsán mi a mértékadó vélemény?
Bullshit generátor 2012.12.19. 00:32:09
Elek Kedv 2012.12.19. 01:29:05
Hajrá fiatalok, hajrá diákok! A Ti életetek, a Ti harcotok, ne adjátok fel! Ne üljetek fel a droid propagandának, imamalomnak, a hitbuzgó, magukat királyi felsőbbségnek meg többségnek, meg 2/3-nak, mindenki felett álló és mindenkinél okosabb bűnöző csürhének!
Szúrófény 2012.12.19. 04:10:21
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.19. 13:25:04
Nem volt célom sokak véleményéről beírni. A sajátom az amit látsz. A sokak gyakran nagyon mellényúlnak. Magyaroszágon szinte mindig mostanában. A hazai közbölcsességek tömény és öngyilkos hülyeségek. Ezzel remélem lezárhatjuk. Én mindenképpen azt tettem, ha modsz is rá valamit, de értékelném, ha nem.

Az utolsó 100 komment: